Projekt Prinsessa
Carter är en småstadstjej och skulle inte kunna vara mer annorlunda än Rosalinda, en sydamerikansk prinsessa från landet Costa Luna. Flickorna kastas samman efter att Carters pappa, en agent i det hemliga sprogrammet Projekt Prinsessa, räddar Rosalinda från en militärkupp. Det är nu upp till de två att göra en plan för att bli av med Costa Lunas diktator så att Rosalinda kan återta rollen som regent.