Låt oss hålla ihop
Även med sitt långa vita skägg och sin värkande rygg måste en åldrande Kalle få det att gå ihop genom att plocka skräp i parken. När han råkar träffa sin gamle partner, ett äldre honungsbi vid namn Spike, väcker det minnen av den gamla goda tiden. Men kan deras partnerskap - och vänskap - överleva när en ung dam kommer in i bilden?