Rovdjuret 2
Rovdjuret har kommit till en ny djungel – det våldsdrabbade LA där gatugängen regerar. Den envisa polisen Mike Harrigan (Danny Glover) vägrar ge upp kampen mot den fruktansvärda alien som dödar människor för nöjes skull.