Stitch - Experiment 626
Gör dig redo för mer kaos på Hawaii, i synnerhet nu när fler karaktärer ingår i ensemblen. Det blir trubbel i paradiset när den älskvärda men galna Stitch ger sig ut för att rädda sina 625 ”kusiner” från den onda kapten Gantu – 625 ”kusiner” som i själva verket är experiment som dr Jumba tagit med sig till Hawaii. Bland dessa finns även "Experiment 221" — som kan förorsaka omfattande kraftvågor — och "Experiment 625", som är lite latare än Stitch, men som gör fantastiskt goda mackor.