The Beatles: Let It Be
Tillgänglig för första gången på över 50 år: regissören Michael Lindsay-Hoggs ursprungliga film om The Beatles från 1970. Efter den ursprungliga lanseringen i maj 1970 mitt i kaoset efter Beatles splittring intar Let It Be nu sin rättmätiga ställning i bandets historia.