The Marvels
När hon skickas till ett maskhål kopplat till en Kree-revolutionär blir Carol Danvers, aka Captain Marvel, krafter sammanflätade med Jersey Citys superbeundrare Kamala Khan, aka Ms. Marvel, och Carols främmande systerdotter, nu S.A.B.E.R.-astronauten Monica Rambeau. Tillsammans måste den osannolika trion lära sig att samarbeta och rädda universum.