Tru Confessions
Trudy "Tru" Walker trodde att livet var hårt, med en far som alltid arbetade, en mamma som aldrig tog hennes parti och en bror med intellektuell funktionsnedsättning. När Tru får chansen att förverkliga sin dröm och vara med i en tv-show, får hon reda på vad det egentligen betyder att vara en familj.