Vuxenliv
Att vara vuxen kan vara svårt. Ena dagen går det galant, nästa dag är du en stapel med barn som gömmer sig i en rock i hopp om att ingen märker det. Gia befinner sig i exakt det scenariot natten till hennes 21-årsdag. Det här är en berättelse om vuxenlivets osäkerhet och hur vi alla bara fejkar allt tills vi klarar det.
Att vara vuxen kan vara svårt. Ena dagen går det galant, nästa dag är du en stapel med barn som gömmer sig i en rock i hopp om att ingen märker det. Gia befinner sig i exakt det scenariot natten till hennes 21-årsdag. Det här är en berättelse om vuxenlivets osäkerhet och hur vi alla bara fejkar allt tills vi klarar det. Regisserad av Aphton Corbin, story artist på Soul. Producerad av Erik Langley.