Volcano
Något obeskrivligt iskallt hettar upp Änglarnas stad. Under de berömda La Brea Tar Pits trycks en rasande vulkan upp till ytan och sprutar ut en storm av dödliga eldbomber och ett oändligt flöde av vitglödande lava över den bedövade staden. Upplev den pulshöjande spänningen när världens drömhuvudstad exploderar i sådant som mardrömmar är gjorda av.