Kvinnor som förändrar världen
Hur kan du göra världen till en bättre plats? Från kända namn till nya stjärnskott – möt kvinnorna som förändrar världen. De lever bland primater i djungeln, dyker ner i haven i jakten på ledtrådar till planetens välbefinnande, utforskar vårt mänskliga ursprung i afrikanska grottor och testar nya tekniker i världsrymden. Kvinnor omformar vår värld och hur vi ser på den. Här är deras berättelser!