Önskan
”Önskan” är en animerad film som välkomnar biopubliken till kungariket Rosas, där Asha, en skarpsinnig idealist, säger en önskan så stark, att den besvaras av en kosmisk kraft. Tillsammans konfronterar Asha och Stjärna en formidabel fiende – Rosas härskare, kung Magnifico – för att rädda hennes samhälle och bevisa, att när en modig människas vilja får kontakt med stjärnornas magi, kan förunderliga saker hända.