Brawn: The Impossible Formula 1 Story
Keanu Reeves berättar en av Formel 1-historiens mest fantastiska sagor. Genom insikter från Ross Brawn och racingikoner som Jenson Button och Rubens Barrichello, avslöjas allt i denna gripande serie på fyra delar. Från bildandet av Brawn GP, följer vi dem genom strategiska manövrar och ekonomiska utmaningar under en extremt prövande tid i sportens historia.