Alias
Resa runt jorden inkognito. Slåss med skurkar. Brottas med inre demoner. För Sydney Bristow ingår allt det i en vanlig dag på det inte så vanliga jobbet som hemlig agent.
Resa runt jorden inkognito. Slåss med skurkar. Brottas med inre demoner. För den unga spionen SYDNEY BRISTOW ingår allt det i en vanlig dag på det inte så vanliga jobbet som hemlig agent. Situationen blir än mer komplicerad av att hennes CIA-chef JACK också är hennes frånvarande pappa. Genom att använda olika förklädnader och hemliga vapen infiltrerar Sydney den farliga undre världen och upptäcker familjehemligheter, dolda agendor och slutligen kärlek. Äventyrligheten och spänningen i den farliga livsstilen fullkomligen exploderar i den här högoktaniga serien som utspelar sig här och nu och som enligt recensionerna är en "fantastiskt underhållande thriller".