Search
Nisan, en olycklig, sjuk och vilsen kvinna som är fast i storstadsstressen, upptäcker en skum sekt när hon söker efter sin väninna som är försvunnen efter en healing-session de deltagit i tillsammans. Trots alla tvivel, kan inte Nisan bortse från sektens löften och följer en mystisk man, Tufan, på ett äventyr in i det okända.