Tell Me Lies
Tell me Lies skildrar ett tumultartat men berusande förhållande och hur det utvecklas under loppet av 8 år. När Lucy Albright och Stephen DeMarco träffas på college är de i åldern när till synes triviala beslut får oåterkalleliga konsekvenser. De hamnar snabbt i en beroendeframkallande relation som kommer att förändra inte bara deras liv för evigt, utan också påverka alla i deras närhet.