Avengers: Secret Wars (Klipp)
När Tony Stark fångas i en annan dimension, uppbådar Avengers all sin kraft för att försöka hämta hem honom. Men innan de lyckas attackeras de av en ny grupp skurkar.
Tony Stark är fångad i en annan dimension. Avengers uppbådar all sin kunskap och kraft för att komma på ett sätt att hämta hem honom, men innan de lyckas attackeras de av en ny grupp skurkar som skingrar våra hjältar över rum och tid. Med hjälp av ett nytt team hjältar måste Avengers återförenas i tid för att rädda inte bara jorden, utan hela verkligheten.