Behind the Attraction
Behind the Attraction tar dig med bakom kulisserna på Disney Parks mest ikoniska och älskade attraktioner. Hur lyckades Imagineers fylla Haunted Mansion med 999 glada spöken? När seglade Pirates of the Caribbean in i Anaheim för första gången? Från Jungle Cruise till Star Wars: Galaxy’s Edge och mycket mer har Disney-parkerna fascinerat miljontals besökare – och här får du historien om hur de gjorde det.