Familjen Green i storstan
Big City Greens är en tecknad komedi- och äventyrsserie som handlar om Cricket Greens otroliga äventyr. Cricket är en busig och optimistisk lantiskille som flyttat till storstan med sin totalt felplacerade familj – hans speciella syster Tilly, deras överväldigade pappa Bill, och tuffa farmor Alice. Crickets naturliga nyfikenhet och entusiasm tar honom och familjen på storslagna turer och rakt in i deras nya grannars hjärtan.