Big Sky
Privatdetektiverna Cassie Dewell och Cody Hoyt slår sig samman med Codys före detta fru och polisen Jenny Hoyt, för att leta efter två systrar som blivit kidnappade av en lastbilschaufför på en avsides motorväg i Montana. När de upptäcker att de inte är de enda flickorna som har försvunnit i området blir det bråttom att stoppa mördaren innan flera kvinnor blir tagna.