Candy: A Death in Texas
Candy Montgomery är en hemmafru och mamma från 1980 som gjorde allt rätt – bra man, två barn, fint hus, till och med noggrann planering och genomförande av överträdelser – men när trycket för anpassning byggs upp inom henne, skriker hennes handlingar efter lite frihet. Tills någon säger åt henne att hålla tyst. Med dödliga resultat.