Cloak & Dagger
Tyrone och Tandys liv ödeläggs av en händelse som barn. När de träffas flera år senare, upptäcker de att de båda har mörkret och ljusets krafter. Hopp och rädsla. Cloak & Dagger.
Tandy och Tyrone förlorar närastående samma kväll, men skonas av någon anledning. Under de följande åren förvandlas Tandys värld av hopp och privilegium till en av förakt och brott. Tyrone känner sig fast när han måste leva ett liv i rädsla. När de träffas för första gången på länge väcks en kraft till liv inom dem. Tyrone kan teleporta okontrollerbart. Tandy kan skapa knivar av ljus. De två beger sig ut för att skipa rättvisa och ta tillbaka de liv som togs från dem.