Deep State
Deep State är en rakt på sak, intensiv och väldigt beroendeframkallande spionthriller som är spännande från första början. Du kommer att ifrågasätta varje scenario, varje agerande och varje motiv. Vem har kontrollen? Vem drar i trådarna? Vad är sanningen och vad måste göras för att ta reda på den?
Deep State är en briljant internationell spionthriller som kretsar runt Max Easton, en före detta spion som återvänder till jobbet för att hämnas sin sons död (som hade följt i hans fotspår), när han plötsligt befinner sig i hjärtat av ett hemligt underrättelsekrig och en konspiration som profiterar från att sprida kaos över Mellanöstern.