National Geographic: Earth Moods
Earth Moods tar med sig tittarna till det ultimata retreatet – de får uppleva ett stort antal färgsprakande och avkopplande platser i världen. Tittarna får resa genom blå glaciärer, torra öknen, frodiga regnskogar och pulserande metropoler för att undfly vardagens kakafoni. Varje “mood” ger publiken ett tillfälle att slappna av och återställa alla sina sinnen medan musiken och naturens under sköljer över dem.