Hostile Planet
Hostile Planet är ett vackert filmat, globalt kraftprov med fantastiska berättelser om djur som har anpassats till de grymmaste evolutionära motgångarna. Hostile Planet med överlevnadsexperten och äventyraren Bear Grylls som värd dyker in i världens mest extrema miljöer för att avslöja djurrikets episka överlevnadshistorier på denna snabbt föränderliga och kontinuerligt utvecklande planet.