Hawkeye
Marvel Studios ”Hawkeye” är en ny originalserie som utspelar sig i New York City efter blippen, där den före detta Avengern Clint Barton, känd som Hawkeye har ett till synes enkelt uppdrag: att återförenas med sin familj innan julafton. Men när ett hot från hans förflutna dyker upp, måste Hawkeye motvilligt slå ihop med Kate Bishop, en 22-årig bågskytt och hans största fan, för att stoppa en brottslig konspiration.