Kiff
Serien handlar om den optimistiska ekorren Kiff som ger sig ut på otaliga äventyr i sin hemstad med sin kaninbästis Barry. I en värld där talande djur och magiska knasbollar möter vardagen tillsammans tar sig duon an skolan, relationer och sina originella grannar.