Short Circuit
Om du fick berätta vilken historia du ville med en grupp talangfulla konstnärer på Walt Disney Animation Studios, vad skulle du skapa då? Välkommen till Short Circuit, ett experimentellt, uppfinningsrikt program där vem som helst i studion kan sälja in en idé och väljas ut för att göra en egen kortfilm.