Du och Jag
I en levande stad av rytm och rörelse hittar en äldre man och hans fru som är ung i sinnet deras passion för livet och för varandra under en magisk kväll. Åren går medan de njuter av dansen som för dem genom deras ungdom och återupplever gamla minnen och ambitioner.