Familjen Proud: Stoltare och starkare
En fortsättning på den hyllade serien, "Familjen Proud: Stoltare och starkare" följer den nyblivna 14-åriga Penny Proud och hela hennes familjs äventyr och missöden när de tar sig igenom det moderna livet med glädje och hjärta. 2020-talet ger nya karriärmöjligheter för mamma Trudy, vildare drömmar för pappa Oscar och nya utmaningar för Penny, inklusive en osocial granne som tror att hon har mycket att lära henne.