My Name is Earl
Earl har svängt fel en gång för mycket på livets motorväg. Men en ödets nyck förvandlar hans liv till en livsförändrande spiral. När en bil kör på Earl – direkt efter att han vunnit på en skraplott – så får han en uppenbarelse och börjar ifrågasätta sin Karma. Från den stunden blir han fast besluten att gottgöra alla sina onda gärningar.