Pam & Tommy
“Pam & Tommy” utspelar sig i internets tidiga Vilda Västern-dagar och är baserad på den otroliga, sanna historien om Pamela Anderson (Lily James) och Tommy Lees (Sebastian Stan) sexvideoband. Videobandet stals från parets hem av en missnöjd hantverkare (Seth Rogen) och gick från att vara en olaglig, ljusskygg VHS-kopia till en explosionsartad global sensation när den spreds på nätet 1997. Serien är på samma gång en kärlekshistoria, ett kriminalfall och ett varningens finger.
Pamela Anderson och Tommy Lee träffas, blir höga och gifter sig… allt på fyra dagar.