Malcolm in the Middle
Malcolm, en nioårig kille som gillar att åka skateboard och umgås med sin bästa vän Stevie, får sitt liv vänt upp och ner när han tvingas gå i den ”begåvade” klassen och blir omgiven av en grupp begåvade utstötta klasskamrater.
Malcolm, en nioårig kille som gillar att åka skateboard och umgås med sin bästa vän Stevie, får sitt liv vänt och ner när han tvingas gå i den ”begåvade” klassen och blir omgiven av en grupp begåvade utstötta klasskamrater. Eftersom Malcolms äldsta, tillika favoritbror, skickades iväg på militärskola måste Malcolm också hantera bröderna Reese och Dewey. Pojkens föräldrar Lois och Hal kämpar för att hålla ihop allting.