Det vilda Indiens hemligheter
Det vilda Indiens hemligheter är en hyllning till mångfalden och det dramatiska i Indiens extraordinära landskap. I den tredelade serien fokuserar varje avsnitt på ett ikoniskt ekosystem, en ögonblicksbild av hur livet fungerar i varje unik miljö. Fullmatad med skönhet, svårigheter, död och nytt liv, ger serien betraktaren parkettplats till djurlivet som är den asiatiska naturhistoriens kronjuveler.