Vilda Hawaii
För sju miljoner år sedan steg Hawaii upp ur havet och var vulkanisk ödemark. Hur dessa öar förvandlades till ett paradis är en berättelse som trotsar oddsen och utmanar våra förväntningar. National Geographic tar oss med på en otämjd resa till de här märkliga områdena, som i en brygd av eld, is och vatten har blivit ett ständigt pågående skapelseexperiment.