Sleepy Hollow
Ichabod Crane vaknar upp från döden 250 år in i framtiden, där han måste lösa ett mysterium som går tillbaka till den amerikanska unionens grundare. På grund av en blodförbannelse på ett slagfält under revolutionen återupplivas den ökända huvudlösa ryttaren tillsammans med Crane, och den mordiska ryttaren ger sig ut på en blodtörstig räd i dagens Sleepy Hollow.