Disneyparkernas historia
Den Academy Award-nominerade filmskaparen Leslie Iwerks har fått tillträde bakom kulisserna på Walt Disney-företagets mindre kända utvecklingscenter Walt Disney Imagineering, och tar med tittaren på en resa för att visa vad som krävs för att skapa, utforma och bygga tolv Disneynöjesfält runt om i världen.