WandaVision
WandaVision från Marvel Studios är en blandning mellan en klassisk sitcom och Marvel Cinematic Universe. Wanda Maximoff (Elizabeth Olsen) och Vision (Paul Bettany) är två superhjältar som lever ett stilla förortsliv när de börjar ana att allt inte är som det verkar. Denna nya serie är regisserad av Matt Shakman och skriven av Jac Schaeffer.