Wicked Tuna: Outer Banks Showdown
Priset på den atlantiska blåfenade tonfisken är på uppgång och tre kaptener från norr återvänder till Outer Banks för att tävla mot de bästa sydliga båtarna om det blå guldet.
Tre kaptener från norr återvänder till Outer Banks för att tävla mot sina sydliga rivaler. Priset på den atlantiska blåfenade tonfisken är på uppgång och kaptenerna tar stora risker för sin fångst i detta farofyllda fiske. Det är mästarnas kamp där de bästa båtarna från norr och syd tävlar om att håva in sin del av det blå guldet.