The Rescue
“The Rescue” visar den vågade räddningsaktionen av när tolv pojkar och deras tränare räddades, djupt inifrån en översvämmad grotta i Thailand.
“The Rescue” visar den vågade räddningsaktionen som fängslade världen 2018, av tolv pojkar och deras tränare, när de mot alla odds räddades ur en översvämmad grotta i norra Thailand. ”The Rescue” ger en inblick i grottdykningens riskabla värld, räddningsarbetarnas förbluffande mod och medkänsla och medmänskligheten hos det internationella samfundet, när de gick samman för att rädda pojkarna.