Det vilda norden
Skandinavien - hem till ökända vikingar och långa kuster, bergskedjor, våghalsiga äventyrare, gamla civilisationer och grönskande skogar. Som sett av vikingarnas gudar, får vi se de sagolika vildmarkerna i Norge, Finland och Sverige från ovan. Det här är vikingarnas land, naturens hjärta, sett från skyarna.