Vinna eller försvinna
Pixars första originalserie följer de sammanflätade berättelserna om åtta olika karaktärer som förbereder sig för sitt stora softballmästerskap. Serien visar hur det är att vara i varje karaktärs situation – de osäkra ungdomarna, de överbeskyddande föräldrarna, till och med en kärlekskrank domare – med otroligt roliga, känslosamma och unikt animerade perspektiv.
Pixar Animation Studios allra första originalserie följer de sammanflätade berättelserna om åtta olika karaktärer som förbereder sig för sitt stora softballmästerskap. Serien visar hur det är att vara i varje karaktärs situation – de osäkra ungdomarna, de överbeskyddande föräldrarna, till och med en kärlekskrank domare – med otroligt roliga, känslosamma och unikt animerade perspektiv. Serien är regisserad, skriven och producerad av Carrie Hobson och Michael Yates, och producerad av David Lally.