The Most Dangerous Animal of All
“The Most Dangerous Animal of All” är en dokumentärserie i fyra delar som utforskar en mans sökande efter fadern som övergav honom, bara för att avslöja det värsta tänkbara: han tror att hans far är Zodiac-mördaren.