ZOMBIES: The Re-Animated Series (Shorts)
Följ med Zed, Addison, Willa och resten av deras vänner i en serie kortfilmer, fullspäckade med musik, äventyr, skoj och...ett köttätande växtmonster?! Kommer de att fastna i en oändlig sommartidsslinga och försöka sjunga sig ut? Förmodligen! Kommer de att möta en skrämmande, enorm gräshoppa??? Återigen, förmodligen! Från det somriga till det kusliga kommer vårt älskade Seabrook-gäng att ta sig an allt från onda kloner till en våldgästande "Solståndsklösare" och ändå ha tid att umgås och ha kul tillsammans.