Nomadland
Nevada kırsalındaki bir kasabadaki ekonomik çöküşün ardından, Fern (Frances McDormand) eşyalarını minibüse doldurur ve Batı Amerika topraklarında alışılmadık bir hayat keşfeder. Chloé Zhao'nun yönettiği, başrolünde David Strathairn'in de yer aldığı bu dokunaklı umut ve direnç hikâyesinde Fern, yol boyunca diğer göçebelerle kopmaz bağlar kuruyor.