Danışman
Michael Fassbender, Brad Pitt, Cameron Diaz, Javier Bardem ve Penélope Cruz’un rol aldığı, uyuşturucu anlaşmasını konu alan bu sürükleyici gerilim filminde işler kontrolden çıkar.
Michael Fassbender, Brad Pitt, Cameron Diaz, Javier Bardem ve Penélope Cruz, vizyoner isim Ridley Scott’ın yönetmenliğinde ve senaryosunu Cormac McCarthy’nin yazdığı aksiyon dolu bu gerilim filminde bir araya gelir. Yanlış insanlar için doğru olanı yapmasıyla ünlü yetenekli bir avukat (Fassbender), kolay para kazanmak için kalleşçe bir uyuşturucu anlaşmasına dâhil olur, ancak çok geçmeden çok kazanmanın aynı zamanda her şeyi kaybetmek anlamına gelebileceğini anlayacaktır.