Born to Be Viral: The Real Lives of Kidfluencers
Kidfluencers, çocuklukları ebeveynleri tarafından milyonlara açık şekilde internette paylaşılan ilk neslin sıra dışı yolculuğunu anlatır. Bazı aileler bu içeriklerden milyonlar kazanır.