The Night House
Kocasının ölümüyle baş etmeye çalışan Beth (Rebecca Hall), onun için inşa ettiği göl kenarındaki evinde tek başına kalmıştır. Çok geçmeden, rahatsız edici hayaletimsi bir varlık, evin içinde kendisini hissettirmeye ve onu çağırmaya başlar. Sorularına cevap arayan Beth, kocasının kişisel eşyalarını karıştırmaya başlar ve bir takım garip ve rahatsız edici sırlar ortaya çıkarır.