Pretty Baby: Brooke Shields
Aktör, model ve dünya çapında bir süperstar olan Brooke Shields'in cinselleştirilen bir genç kızdan kimliğini ve sesini benimseyen bir kadına uzanan yolculuğu. Bu program yetişkinlere yönelik temalar içerir. İhtiyatlı olunması önerilir.
Aktör, model ve ikon Brooke Shields'in cinselleştirilmiş bir genç kızdan gücünü keşfeden bir kadına dönüşmesine heyecan verici bir bakış. Onun hikayesi, kadınları ve kız çocuklarını nesnelere indirgeyen bir topluma ayna tutuyor ve temsiliyet kazanmanın ve özgün bir sesle konuşmanın ne anlama geldiğinin tehlikelerini, gücünü ve neşesini gösteriyor.
Seksüelleştirilmiş genç bir kızdan Princeton mezununa, Brooke bir dönemin yüzü haline gelir.