Maggie Simpson in "The Longest Daycare"
Oscar'a aday gösterilen The Simpsons kısa filminde, Maggie kreşte olaylı bir ilk gün yaşar. Ayn Rand Kreşi'nde, Maggie'ye ortalama zeka teşhisi konur. Üstün yetenekli çocuklardan uzaklaştırılan Maggie, tutkal tüketen sınıf arkadaşlarından kaçmayı çok ister. Ama yalnız bir tırtıl onunla arkadaş olunca, tırtılı acımasız kelebek ezici çocuktan korumayı kendine görev edinir.