Alias
Dünyayı gizli kimliklerle gezmek. Kötü adamlarla dövüşmek. İçindeki sıkıntılarla boğuşmak. Genç ajan SYDNEY BRISTOW için bu işte geçirdiği sıradan bir gün, ancak işi, yani gizli ajanlık pek sıradan değil.
Dünyayı gizli kimliklerle gezmek. Kötü adamlarla dövüşmek. İçindeki sıkıntılarla boğuşmak. Genç ajan SYDNEY BRISTOW için bu işte geçirdiği sıradan bir gün, ancak işi, yani gizli ajanlık pek sıradan değil. CIA’deki üstü ve aynı zamanda arasının soğuk olduğu babası Jack de bu durumu daha da zorlaştırmaktadır. Bir dizi kılık ve gizli silahla, Sydney tehlikeli yer altına sızıyor, aile sırlarını, gizli amaçları ve sonuçta aşkı keşfediyor. “Son derece eğlenceli bir macera” olarak tanımlanan bu hızlı dizide, böylesi ölümcül bir hayat tarzıyla gelen aksiyon ve entrikalar, dur durak bilmeyen bir heyecan yaşatıyor.